Helena är trött och nyvaken. Så här ser ja...

2011-03-20_11_17 (MMS)

Helena är trött och nyvaken. Så här ser jag ut då, ingen vacker syn vill säga. En sak som jag glömde säga att när jag dör kommer jag tydligen att hamna i helvetet enligt en kristen musikfamilj som spelade på stan igår. Pappan i familjen frågade om jag ville ha en brochyr. Jag sa ett vänligt, nej tack det är nog ingenting för mig. Då sa han att det är det vissr det för annars så hamnar jag i helvetet. Då kontrade jag med att jag tycker om när det är varmt och gick vidare. Jag tycker folk kan få tro på vad de vill bara de inte prackar på en annan som inte är intresserad. De var jätteduktiga på att spela men de sjönk ordentligt i mina ögonefter att pappan avslöjade vart jag skulle hamna. Återkommer om en stund och resenserar en dag i bingohallen som Sara och jag roade oss med igår... So long!


Kommentarer
Postat av: källe

jag tycker att den där mannen sa ett sanningens ord till dej. usch, skäms helenöö, skäms.

2011-03-20 @ 12:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0