Som en princessa

Idag hade workshop textil och det var då jag tovade de där sakerna nedan... Dagens ord på lektionen var "kisstofs" ingen mer en jag som vet vad det är eller? var tvungen att ingående berätta detta fenomen.
Sen bar det iväg till gymmet och en stund i solariet.
Hem och softa lite innan duschen tänkte jag och det var nog tur det för vips så stod kakelkillen och snickaren här hemma så jag passade på att käfta lite med min favorit... kakelkillen. Sjukt kul grabb!
Men nu har jag duschat, smort in mig, bryggt en kopp kaffe och sitter nu i morgonrock och kikar på gårdagens Big Brother avsnitt.
Livet är bra underbart just nu!
Kvällen blir lugn i min ensamhet större delena av tiden då mannen är på "kickoff" på jobbet...
Jag ska bara njuta!!!
BYE!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0