Sovmorgon

Åh, jag är lycklig. Vaknade upp vid kvart i tio idag. Det var länge sedan nu. Har haft väldiga problem med att sova de senaste veckorna. Ligger och vrider och vänder och vaknat vid sex varenda dag.
Idag är det tänkt att det ska vara städdag här hemma hos oss. Men först måste jag ner till Knalleland och byta en tröja på Gina. Tog fel storlek i all hast, nog för att jag har gått ner i vikt men att jag skulle ta en XS var väl lite väl positivt. Hahahaha. Så jag får ta vår kära blå sprinagre Plupp dit en sväng.
Sen blir det tippen. Kasta toalett och massa sopsäckar.
Så egentligen skulle jag kunna punkta upp min Lördag på detta sett:
  • Knalleland
  • Tippen
  • Städa
  • Jobba 16-20
  • Fest hos Ida
Måste pysa nu så jag hinner allt jag vill hinna med idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0