Dagen med ett ledsamt besked

Kakan gick åt som smör i solsken och jag säkrade mitt G. Ska dock dit på Måndag i gen och göra igen den måndagen jag var i Stockholm. Men det känns ändå som om VFU:n är över för min del.
Fick ett tråkigt besked att en gammal bekant som vi partade mycket med när jag bodde i Falun valt att sluta sitt liv. Alltid tråkigt när en ung människa mister livet, oavsett om det är frivilligt eller inte. Mina tankar går till hans familj och vänner...
Ikväll är det tacomys som gäller här hemma... har varit och handlat en massa gött som jag ska svänga ihop sedan... Darlingen är fortfarande krasslig.... stackarn!
<3 Ett ljus till Christoffer <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0