Dagen som gick

Har haft en bloggfri dag idag. Trött och seg är jag också. Ska snart sova för i morgon väntar jobb 8-19. Jag har nu lämnat tillbaka Saga. Hon och jag har myst här i soffan och tagit sköna promenader. Idag hittade jag lite kantareller och trattisar... JAG... som är färgblind :) Vi gjorde lite goda varma mackor ikväll av dem.
Vi var ner och åt gott på La Copita idag Rolle, Tony och jag vid lunch och det var gott med ett glas rött kan jag säga. Marknad i stan...  Samma skit överallt. Funderade på en snygg vargtshirt eller en fodrad Ed Hardey Hoodie men ångrade mig... Synd för de är ju SÅÅÅÅ snyggt... NOOOOTTTT!!!!
Nu är jag bra trött och slut så det blir sängen!
Bjuder på lite bilder... Kassa men all


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0