Kallade en tjej för brudjävel och träck on...

Kallade en tjej för brudjävel och träck on henne i bussväggen på väg in i bussen på vägen hem til Borås. Man behöver inte trängas och inte när kag står däf för det kan sluta illa. Men alla har sina goda skäl som Pokka betonar. Dock har jag väldigt svårt att se dem hos den bruden. Hon kom verkligen åt en öm punkt på mig som hade kunnat sluta illa. Som jag har sagt innan så har jag väldigt lång stubin men ibland är dem väldigt kort och då smäller det bara... Grrrr!!!


Kommentarer
Postat av: källe

öj, kan du inte skriva om det här inlägget, kan inte riktigt se vad som står.. lite fattar jag, men det är mycket stavfel helenööö. skäms.

2011-09-17 @ 08:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0