Sjukt glad!

Gick sååå himla bra på hoppningen idag! Fick bra kritik oxå och det är ju alltid roligt. Men mest är jag nöjd med mina och hästens prestation. Vi tränade på en fem och en halva. Hindret var ju lite pluttigt dock 70-80cm men men. Hoppas på lite mer höjder sen efter nästa vecka då jag avancerar upp i hoppspecialen. Lite dyrare blir det men de får jag ta för det kändes verkligen som om jag hittat hem igen!
Så lycklig och längtar till nästa vecka då jag börjar i den nya gruppen!
I morgon bitti blir det skolk för min del då jag ska göra en spirotmi på VC. Men sen åker jag ju dit så klart :) Har mycket att stå i med plugget men allt känns som om jag har full koll, de ä gött!

Kommentarer
Postat av: mamma

Nu när du har bestämt finns det ingen återvändo. Prova ut och köp en bra väst. Tala om vad den kostade så skickar jag pengar. Jag kan inte glömma den volten Eva gjorde. Hade hon inte haft väst hade hon med all säkerhet knäckt ryggen. Snälla ta dig den tiden och fixa väst. Rädd om dig. Kram/mamma

2011-09-08 @ 09:38:14
Postat av: Svägerskan

Snälla mammor ska man spara på! Klart att du ska ha väst nu när du ska bli hopp-ess! Om du inte har haft väst förut (vilket du säkert har) så har jag ett tips (som förmodligen är helt onödigt) och det är att prova västen när du sitter i sadel på hästen (ibland händer det ju sadlar man kan sitta på i affären). Det gjorde inte jag nämligen. Haha...

2011-09-08 @ 20:56:20
URL: http://www.dalahundar.se
Postat av: Svägerskan

Felskrivet. Ibland HÄNGER det sadlar i affären som man kan hoppa upp och sitta i (för att prova sadlar)... Svammel svammel. Min väst gick någon cm för långt ner över rumpan så den åkte upp mot öronen när jag väl satte mig i en sadel trots att den kändes bra när jag provade den. :o) Inte skönt!

2011-09-08 @ 20:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0