Förberedelser

Sitter just nu hemma hos Martin. Håller på att plugga lite inför de stundande högskoleprovet i morgon. Håller tummarna åt mig själv att de går vägen. Har ingen ispiration just nu så jag hamnade här en vända. Har gjort vissa delar av provet men de finns mer,., ojojoj va de finns mer. Kör med mantrat skörda, plöja, så under tiden de får mig lugn...

Saknar min kärlek nå så fruktansvärt. När man är med honom infinner det sig ett lugn i kroppen. Ett lugn som jag har saknat sååå länge. Han är underbar bara så ni vet. Snart kommer jag ju lämna den här staden och min familj och vänner men kom ihåg jag finns bara fem timmar bort och ni e sååå välkomna å hälsa på. Börjar bli lite nervös inför flytten finns så mycket frågetecken... Tycker inte om det. Kommer jag komma in på skolan??? Kommer jag få några vänner??? Kommer ekonomin funka??? Kommer Tony hitta en ny vinterjacka??? Alla dessa?????????????

Nä Nu ska jag inte sitta här och svava bort jag ska ju plugga jue! De var ju därför jag kom hit och inte för att sitta vid datorn de kan jag göra hemma...eller där ligger jag iof,., aja skit samma,.,

Martin å jag ska ha pizzamys ikväll,., Najsigt. Ska försöka flörta med Källe oxå så kanske han kommer...

Kommentarer
Postat av: emelie

den största fråga av dom alla inför flytten är ju om Tony finner sig en ny vinerjacka haha....om inte så må han frysa röven av sig när han är ute men det lär ju värma gott när han kommer hem till sin nya hemmafru haha ;)

2009-10-24 @ 00:46:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0