Mitt liv i korthet...

...innefattar de här:
Skörda, plöja, så.. Skörda, plöja, så.. Skörda, plöja, så...
Jävla Farmville!!!
Till kvällen vankas körslaget med MissMartin. Har dagen till ära satt på mig ansiktet. Till detta ska jag ha ett par mjukisar å fleecejacka ala Helenööö stajl! Fantastiskt!!!
Kortet e taget innan jag å Martin skulle dra iväg på fest... En fest där jag sitter å talar i luren hela kvällen samt åker hem utan skor... Full??? Jag??? Nääää!
Nice kväll som slutade med att jag talade i telefon hela festen samt åkte hem utan skor...Full??? Jag??? Skulle inte tro de!

Kommentarer
Postat av: MissMartin

öj öj öj Helenö!!!

Igår blev det verkligen Skörda, plöja, så.. Skörda, plöja, så.. Skörda, plöja, så...



Gud vad vi hade det trevligt!!! Och nu är du här igen!! jag hör hur du leker runt i vardagsrummet!!!

Kurragömma med Elian !!!! Gud vad duktig du är!!! Det är bra att du tränar tills du ska bli dagisfröken!!!!



Kram på dig gumman

2009-10-18 @ 18:35:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0