Så där jag,.,

Nu sitter jag i Borås å har gjort mig i ordning för en liten tur på stan. Ska fixa det sista inför Annas-Malins fest i morgon. Tony stackarna hade beställt en mask från ebay men den har inte kommit så vi får glatt gå ut på stan å leta nå annat. Men de löser sig nog skulle jag tro.
Måste ju bara påpeka att de e dags för SJ att rusta sia tåg för nu är de bra slitna. Usch satt 1:a klass mellan Örebro-Herrljuna. Då tror man ju att de ska va lite finare kanske,., Men de var de då rakt inte,sköna stolar dock! Dom kan inte ha bytt ut dom alls. Men lästa nu i en tåg tidning att de skulle rusta upp å de är då inte en dag försent. Men då höjer dom väl säkert priset oxå. Som om det inte e nog dyrt ändå. De är billigare att åka bil ner hit än å ta ett tåg och dessutom snabbare. Så får jag välja så tar jag bil och tjänar både tid och pengar!
Dax å dra 3:an väntar,.,

Kommentarer
Postat av: källe

hoppas du får roligt vid majbrasan, ät inte för många polkagrisar bara..du vet hur du blir..

2009-10-31 @ 19:01:45
Postat av: källe

men för faaan helenöö...tre dagar utan uppdatering, det är illa, riktigt illa. skärpning.

2009-11-02 @ 16:58:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0