3 Svensgärde

De var bussen man tog hem idag. Latbussen. Man behöver inte gå lika långt. Idag var det en massa narkomaner i pjamas och alkoholister på bussen hem. Samt en favvorit i repris. Kände genast igen rösten när jag klev på nere på södra troget. Nu var de dags för paret att åka hem. Kvinnan i förhållandet var inte direkt gla sist jag och Tony var med när de åkte. De var då hon skrek:
- DU SKA INTE SÄGA ATT MIN FITTA LUKTAR ILLA NÄR DU SLICKAR DEN!!!
Å hon var inte gla idag heller men de var härligt å se att dom fortfarande var ett par. Så de var med ett extra flin jag åkte bussen hem idag.

Kommentarer
Postat av: källe

hahaha! den där repliken är tamejfan den roligaste jag hört! åk mer buss, så kanske du hör nått ännu roligare!, även om det inte är säskilt troligt..

2010-01-19 @ 22:34:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0