Avatar

Ikväll ska jag och Tony på bio, i 2 timmar och 40 minuter. Vi har platsbokat en soffa. De ska bli coolt. Hoppas filmen e så bra som alla säger. Har inte hörd nåt dåligt om den.
Lisa ringde idag... får dåligt samvete då jag aldrig ringt till henne... Har bara  inte blitt av och jag vet inte varför. Måste bättra mig. För Lisa är inte den som brukar ringa utan de får en annan fixa. Men vi verkar ha bytt roller. Hon frågade om de inte var dags att komma hem och hälsa på snart. Hahaha. Jag har ju nyss flyttat ner! Men jag funderar ev på slutet av februari eller mars. Vet ju inte hur mycket tid man har när skolan börjar och så. Men hälsa på ska jag. Nån gång!
Springer runt här i morgonrock fortfarande och vill inte riktigt vakna. Har inga planer fram till Tony kommer hem så jag ska nog ta en slappar dag med lite Wii spel bla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0