Delegation.

Var iväg till jobbet idag en snabbis. De var dags att skriva delegation som gör att jag får ge mediciner, insulin mm. Är ju van vid att bara säga de man kan å så skriver man på ett papper. Men så var det inte här heller. Här skulle skrivas ett skriftligt prov. De har jag då aldrig vart med om. Fy va jag var nervös. Tänk om jag får en massa fel så jag inte får ge mediciner. Men jag fixade det galant. Det var inte så svårt som jag hade målat upp det. Kul å få vara med om nåt nytt.
Sen vart de lunch ute idag igen. Räksallad idag på café Viskan. Mumma!!!

Kommentarer
Postat av: källe

om asta har bajsat på sej 4 ggr samma dag, och hildur har varit föstoppad i 12 dagar, hur många lergigan behöver då rune? klarar du detta är deligationen din!

2010-01-14 @ 14:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0