Försov mig!

Igår kväll kl 22,30 ringde dom från jobbet och undrade om jag kunde jobba 7-10. De var ju klart jag kunde det :) Sov oroligt som bara den under natt. Har tydligen både snarkat som fan och slagits lite. Hade ställt klockan på 5 som jag brukar när jag börjar så tidigt. Går ju till bussen kl 6. Så i morse kika de jag på klockan. JÄVLAR!!! va de enda som kom ut ur min mun. Klockan var 05,53... De var bara å rusa upp det. Klädde på mig och borstade tänderna på toaletten roffade åt mig 2 bananer sen bar de iväg. De var ingen rolig morgon kan jag säga. De var länge sen jag försov mig och göra det nu på ett nytt jobb är ju inte de bästa. Men på nått vis har jag en förmåga att hinna i tid i alla fall. Vilket ä fina fisken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0