Fullt ös medvetlös...

Vilken Lördag. Började med jobb i ottan några timmar. Sen var bar de iväg hem å svira om till kalas. Min styvbror Carsten i Skövde fyllde 60år. Vi var väl ca 25 pers tror jag. Trevligt var det att träffa alla. Lite synd faktiskt att man inte ses oftare. Carsten fick en Banjo som han tydligen önskat sig i många år. Å gla bidde han :) Massa go plockmat fanns det oxå å go tårta.
Sen vid en 19,30 lämnade vi Skövde och släkten för nya äventyr i Jönköping. Micke hade bjudit över oss. Där vankades det oxå trevligt sällskap och god mat. 3 rätters. Men vi missade förrätten. Men vi vart mätta ändå så de räckte kan jag säga. Man lär sig alltid något nytt när man är hos Micke. Gästen Mehmet fick lära sig "skit på dig" och jag lärde mig oxå lite nytt. Columbus utgick från Portugal, därifrån tog han ett flyg till Indien, trodde han, men han hamnade i USA. Och att i USA finns det inga Indier. De har jag alltid trott. Älskar å lära mig nya saken. Tänk att jag en gång trodde att Barcelona låg i Italien när de ligger i  Portugal.
Carsten men sin Banjo



Kommentarer
Postat av: Anonym

du driver lite med oss väl? Barcelona ligger i Spanien vettu?;-)

2010-01-24 @ 18:58:55
Postat av: källe

orkar inte tjata på dej..du vet vad jag menar..

2010-01-26 @ 11:17:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0