Imorn äre slut på sötebrödsdagarna...

Dalkullan Helena börjar jobba. Hemtjänst för Attendo Care. Hoppas man får gå med nån rolig människa. Nån som inte tycker att de är lite trökgit å ha intro med sig som jag tyckte. Tänk jag ska börja om från början. Va den där nervösa varelsen som ser helt borta ut. Ucha. Men Tony och jag har vart och rekat idag så jag vet vart jag ska i ottan. Börjar jobba kl 07.00 och när jag slutar har jag ingen aning om. Jag vet inte heller om de är hemstjäns där man går eller åker bil. Noll koll,., hahaha. Matlådan är fixad ska bara göra en smörgås och ta med en frukt i morgon oxå.
Har lite matbröd i ugnen nu men ja vette fan om dom blir bra. Det återstår att se. Hade lust å göra nått husligt så de var brödbak i mina nya formar. Får nog låta Tony provsmaka först... Mohahaha!!!

Kommentarer
Postat av: källe

du vet väl om att det värsta som finns är att ha med sej en intro.. fy vad jobbigt det är. på mitt jobb brukar vi ha lottdragning om vem som ska ha hand om den nya vikarien, det är verkligen en nitlott om man säger så..

jag är helt säker på att dom gör likadant där du ska börja jobba. grattis till nya jobbet!

2010-01-03 @ 16:33:49
Postat av: missmartin

Gud vad roligt!!grattis!!

2010-01-05 @ 07:37:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0