Inläsningsdag

Idag är jag hemma å ligger på sofflocket med en bok. Svinalängorna som jag måste läsa ut idag samt skriva lite om. Boken är väl sådär. Jag gillar deckare å de är det definitivt inte! Nja... Ingen bok jag skulle välja å läsa om man fick välja själv heller. Men va gör man inte för skolan. De svåra kommer sen när jag har läst ut den å de e dags å svara på alla dessa frågor. Men de får bli ett senare problem. Nu måste jag fortsätta så jag hinner. Efter Tony har slutat idag ska vi iväg å fika med en kompis till honom som heter Sara. Har aldrig träffat henne, bara hört om och sett på kort. Ska bli skojj...

Kommentarer
Postat av: källe

det var mej en väldigt lång bok..fortfarande inte klar?!, eller sitter du å fikar med den där sara fortfarande kanske? du vet vad jag försöker förmedla..

2010-01-21 @ 12:24:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0