Skriva papper.

Var ivät till jobbet igen ideg för att skriva lite mera papper. Bosse frågade då hur jag skulle ställa mig i å gå på schema varannan helg eller då. De som funkar för mig. Självklart sa jag ja så vi får väl se hur de kommer att se ut framöver med jobb och så. Bara å hoppas att de kommer funka med skola oxå. Men det känns kul att dom verkligen vill ha mig där. Hon ville ju först anställa mig på ett visst procent, jag var en sån tjej hon sökte tydligen. Men de sa jag nej till. Vill ju som sagt inte fastna i vården igen. De var ju därför jag skulle börja plugga för att få göra nåt annat. Men varannan helg kan jag ställa upp på. Samt att jag har den dealen att de bara är för mig att säga att jag inte kan så tar de in vikarie :)

Kommentarer
Postat av: källe

en gång vårdbiträde, ALLTID vårdbiträde.

2010-01-15 @ 16:10:13
Postat av: Sara

Gud vad duktig du är! KRAM/Sara

2010-01-15 @ 17:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0