Tlött...

Å fy fan va trött ja e! Kom i säng vid en 00,15 i natt sen ska de ju talas oxå så hon blev närmare 00,30-00,45 innan man somnade. Sen har mobilen mage att ringa kl 05,00 att man ska upp för de är dags att dra in lite kosing. Nä uscha! Vill tillbaka i sängen, de var så skönt där. Dessutom ligger ju min snygging där oxå vilket inte gör de hela bättre. Är ju så van å va den som lämnar sängen sist. Aja han lär kanske oxå få den möjligheten nån gång. Iof så vankas de jobb för honom i dag med. Men sen är de helg. Hoppas lite på att man inte får nåt jobb i helgen för vi skulle verkligen behöva komma i ordning här hemma.
-13,5 här idag. Blir å pälsa på sig för de kommer kännas. Burr.
Filmen var bra föresten. Helt klart sevärd. Ska man se den så är nog bio de bästa alternativet. Ev väldigt fin film!
Nu ske kläderna på, sen ske dalkulla gå tä buss´n!
Have a lovely day yáll!!!

Kommentarer
Postat av: källe

helenöö..jag såg att du hade planer på att komma till falun i feb/mars. jag fyller ju år 7 mars, tänkte ha partaj lördag den 6/3, så jag tycker att du ska komma då! jag skulle bli väldigt sårad annars, eventuellt att jag rispar mej lite på handleden med en smörkniv oxå.. det vill du väl inte ha på ditt samvete?! inbjudan till kalaset gäller oxå din fästman!

2010-01-08 @ 12:34:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0