Tvätt!

Har just kommit på att jag e nog inte den bäste tvättaren...  Kom ner i tvättstugan och plockade ur tvätten. den var alldeles blöt precis som om den bara hade centrifugerat en liten snabbis. Hum... Undrar varför??? Kan de vara för att jag har en förmåga att trycka in så mycket jag kan i maskinen??? A jag vet inte. Tänk att man aldrig lär sig. Kastade in de i torktumlaren. Ja då snurrade inte den heller, Va fan!!! Tänkte att kanske de blev lite för tungt för den oxå då. De hela resulterade i att jag fick stå å centrifugera allt igen i lite mindre högar å vips så funka torktumlaren oxå. Mangeln fick jag inte heller igång. Höll på länge och väl. Svor å hade mig. Felet var att strömmen inte var på. de upptäckte jag efter typ 10 minuters svärande. Tur de tar en vecka till nästa tvätt omgång :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0