Hemma med halmen

Nu har jag gjort min första arbetsdag på sommarjobbet. Känns jättebra och jag kommer nog att trivas som fisken i vattnet. Det enda problemet jag hade var att sova. Jag har gått och blivit van vid att sova med öronproppar och det kan jag inte ha när jag arbetar tyvärr. Det resulterade i en nästan helt sömnlös natt. Har väl kanske sovit 2-3 timmar på sin höjd. Men som sagt så trivs jag bra.
Har nu kommit hem och jag har satt mig i soffan igen. Funderar på att lägga mig och sova en stund nu. När Tony slutar jobba ska jag möta honom på stan vid 17 så ska vi gå och äta lite. Därefter blir det mys i parken. Det är nämligen sommartorsdag här i Borås med artister och grejer. Jättemysigt skulle jag tro, detta blir första gången för mig.
Sen i morgon är det back to work 9-14,30.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0