Fan

Här försöker man ta igen för gammal ost med att lägga ut en massa roliga parthey bilder. Men de går ju fan inte.,., 5 minuter per kort! de har jag inte tid med. Är ju en stressad student jue!!! Aja får testa sen istället.
Vet ni Falufolk va durrar är? För de vet dom fan inte här,., fick en massa fågelholksblickar på mig när jag sa de här förra veckan...
Vi satt utanför högskolan å så gick järnvägsbommarna ner å då sa jag:
- Åh nu kommer tåget igen, du kommer de durra så där skönt på rumpan igen...
Kontiga människor som inte förstår va man säger. Sen tycker de att jag e konstig som säger setat istället för suttit. Samt att jag säger JAaaaa hela tiden, så nu gör alla de oxå, samt very much thank you. De tror jag kommer från antingen Martin eller Källe....
Nä som sagt jag har de jävligt bra här nere och har träffat härliga människor som pratar konstigt,., Men jag saknar er där hemma som känner mig som bäst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0