Efter mycket tjat...

Så nu var man på G igen... Har ju inte uppdaterat vilket jag har blitt varse om av vissa personer!!! Har vart lite loj dom senaste dagarna efter den där baconsprutan. Bara däckat i säng. Trött som en gnu... Samt att internet strulat lite. Men nu så!
I Tisdags så vart jag klippt å färgad av MissMartin. Vart så fint så fint. Alltid lika sköj de där. Mamsen var väldigt rädd för att jag skulle bleka mig igen. Jag sa då till henne att jag inte har en aning om va de ska bli för de bestämmer Martin. Men de tyckte inte mamma för jag har rätten över att bestämma över mitt eget hår. Mamma vet nog inte riktigt hur de funkar att ha å göra med frisören Miss Martin. Då har man inte mycket till talan heller ;)
Har vart å hälsat på mamma Lisa å lilla godingen Minna oxå. Hon e underbar hon. Ska nog råka packa ner henne i väskan nästa gång. Men jag tror nog att Lisa skulle upptäcka de ganska snabbt..
Sista besöket hos tandis idag oxå. Gick prima och jag skrattade som vanligt när dom borrade men den stora borren. Men nu hoppas jag inte att jag ska dit mer i alla fall. Men med min tur så bet jag av en liten flisa på lagningen så jag lär nog göra en favorit i repris skulle jag tro. Sparkontot minskar...
Nä nu ska jag ringa mitt hjärta å se hur de går för honom med städningen.

Kommentarer
Postat av: källe

bra helenööö.. jag som har längtat efter ett inlägg från allas våran helenööö. kom nu för faaan ihåg att uppdatera bloggen minst tre gånger imorn, då kan det hända att du får en stor hink med sylt och ett bokmärke som belöning. tänk på det.

2009-10-21 @ 22:58:52
Postat av: MissMartin

Hallå där!!! tänk på att någon av mona kunder kan ju läsa detta och dom tror ju att dom har all kontroll över håret!!! he he he

Härligt med lite uppdatering från dig!!! men allt de där visste jag nästan!!! men det var bra att du skrev!! inför mera sådant!!!! älskar dig

2009-10-21 @ 23:02:02
Postat av: källe

ja just det, imorgon ska du till habiliteringen och täna bokstäver med din nya assistent agneta roos. var nu riktigt duktig så kanske du får en skål med ostkrokar till helgen!/ kontaktpersonen källe

2009-10-21 @ 23:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0