Jobberbjudanderna sprutar in och jag tror att jag har gjort en chef sur...

Jag söker ju sommarjobb va,., Man måste ju tydligen jobba oxå,., tyvärr. Men va gör man inte. Så nu allt som allt har jag vart på 3 intervjuer, vara 2 än så länge har jag fått erbjudande på. Personlig assistent och till gruppbostad. Äldreboende var jag på intervju hos igår å de lät oxå lovande. Vi får se. Tacka de i alla fall nej till personlig assistent idag.
Ja å så ringde min chef från attendo idag. Hon frågade hur jag ville jobba i sommar. Hade frågat henne i februari om sommaren. Sen dess har jag lixom inte hört nåt, å man vill ju gärna ha lite koll om man nu inte skulle få nåt. Så jag sa ifrån snällt att jag hade annat på g som jag hellre jobbade med. Men att de gärna få ringa ändå nån kväll. Då svarade hon knappt. Så jag tror hon vart sur för de hade räknat med mig. Men jag menar jag har inte jobbat där på typ 1 å en halv månad så jag trodde typ inte de skulle bli mer.
Aja de kommer å lösa sig i alla fall :)
Kommer nog få ett fantastiskt sommarjobb där jag kommer att trivas, för de har jag aldrig riktigt gjort på de andra stället. Är lixom inte som Smedjan. Så jag tar nog gruppbostaden kan bli hur kul som helst!!!
Å de e en underbar dag idag,., jag e på ett väldigt bra humör,., FANTASTISKT!!
Pratat med FisLisa i fonen idag oxå :) Åhh saknar våra kaffestunder å hennes underbara lilla dötter!!!!
Nä nu har jag inte tid med de här mer,., här ska ätas och bäddas rent, sen lagas mat :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0