Sjukt nervös

Idag och i morgon ska jag gå bredvid på mitt sommarjobb. Jag är verkligen jättenervös. Är så rädd för att jag ska ha samma känsla i kroppen som på mitt andra jobb. Vill inte det! Jag vill hitta något jag gillar att jobba med med trevliga kollegor. Men trevligare och snälla som mina pullor på Smedjan kommer jag nog aldrig få igen. De är som min subfamilj. Saknar dem mycket!
Det som är jobbigt är att man måste lära sig hur de jobbar , rutiner mm. Jag tycker om att  ha kontroll. Vill veta vad som skall ske och hur. Men alla är nya någon gång så jag tror jag ska ska säga det till tjejerna som jag ska gå med att jag är lite nervös. Man vill ju vara en bra vikarie som de ska gilla mig.
Nu ska jag plocka med disken  och bädda här hemma så det är någorlunda fint här hemma när min man kommer hem.

Kommentarer
Postat av: källe

är det gruppbostaden du ska till i morgon? om, så var glad över att du får ett ett eget boende!, tänk, snart 30 år och nu ärntligen får du din första "lägenhet"! hahaha! ring om det är nått jag kan hjälpa dej med! kan ju ett och annat om samhällets avarter..

2010-06-21 @ 11:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0