Uppe med tuppen,.,

Sitter å väntar på att klockan ska bli 8 så jag kan ringa till Boda vårdcentral idag igen. Ringde igår men då hade de inga tider kvar så han sa att jag skulle ringa prick 8 idag istället. Jag som ville ha sovmorgon :)
Är fortfarande snorig å täppt i näsan å jag misstänker att de sitter i bi hålorna så därför ska jag dit.
Sen ska jag hugga in i lyssnandets pedagogik de låter väl skojjsigt. Hoppas bara jag kan appropriera kunskapen i boken och få in den i en kontext. Boken kommer säkert ta upp hur viktigt de är multimodalitet i förskola/skola. Vilket jag helt och fullt ställer mig bakom.
En viktig sak att komma ihåg nu allihopa:
Lärande är alltid situerat!
Humn,., jag tror jag har gått å lärt mig lite i skolan i alla fall???

Kommentarer
Postat av: källe

ett barn behöver äta, leka, sova och skita. ska det behöva ta 3,5 år av ekonomiskt fördärv att lära sej?!

2010-03-31 @ 13:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0