Vår!

Våren har kommit hit till Borås,., från att ha haft typ 1m snö till bara lite plättar kvar nu :) Fantastiskt! Har haft mycket i skolan med tentor och fester hej vilt. så jag har vart sliten som få,., jag e ju faktiskt snart 30 och de känns,., man orkar inte med lika mycket fest som förr :)
Men ang tentorna så klarade jag min första tenta i alla fall,., den andra vi hade dagen efter vet jag inte än. Men jag tror ju inte jag klarade den,.,
Bara så ni vet mina vänner och familj så pratar jag väldigt mycket om er här nere.
Idag å i möra e jag hemma och ledig. Lite plugg bara. Å på fredag drar Tony, Rolle och jag till Ullared,., Morgan here i come!
Vill att mina små vänner kommer å hälsar på mig snart! Å Källe,., de e mååånga här som vill lära känna dig ska du veta så fan,., ta å pallra dig hit så fixar vi parthey!!!
Nu ska jag fixa klar maten till min man.,. Fläskpannkaka blir det,., de passar bra då man fläskat till sig lite extra sen man flyttade hit,., men snart e de dags för en kur igen. Förstoppning next!
Pöööösssss!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

hoppas du pratar om mig också! Får man komma o hälsa på nån helg?

2010-03-30 @ 22:01:19
URL: http://saraoklara.blogspot.com
Postat av: Helena

Sara du e oxå falun för mig så dej pratar jag oxå om :) Å självklart får du komma till regnstaden Bolååås,.,

2010-03-30 @ 22:43:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0