Dagen började bra...

Gördis gick igenom så nu ska jag försöka sälja na,., hon var sååå duktig och doktorn knackade å hade sig. Fick en anmärkning bara på den där linsen jag pratade om i förra inlägget. Men vi behövde inte komma tillbaka :)
Å så nu vände min lycka,., Exet ringde om att min fd svärmor hade dött i morse. Usch va de va jobbigt,., Barbro var ju så snäll å gullig :( Förstog att de va nått allvarlig när han ringde för jag kände igen rösten. Har hört den förut... Nä nu vart de ingen bra dag...

Kommentarer
Postat av: källe

kom igen, vad ska du ha för gördis? känner att jag måste adoptera kärringen! om inte jag gör det misstänker jag att den sista vilan snart är nära för lilla rara gördis.. eller tänk om hon skulle hammna hos någon elak och känslokall person, som bara skulle utnytja hennes godhet och kärlek till sin ägare.. nej, jag kan med tårar i ögonen säga att det skulle jag inte kunna klara av! helenööö!, skona gördis från helvetets stup!

2009-12-09 @ 21:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0