Dagen som varit

I morse va de bara att skutta upp och se glá ut när klockan ringde kl 04´45... dags att jobba!!! Yippie!!! NOT!!! Trött som ett as va de bara att sätta på sig alla kläderna å dra. Satt å räknade ut att jag hade 10 arbetsdagar kvar och då har jag dratt bort 2 dagar för Tällberg oxå.
Sen vart de tårta och pulverkaffe hos Lisa & Minna. Nån... jag nämner inga namn...HOSTlisa... Hade råkat haft sönder kaffebryggaren eller den där glas grejjen i alla fall :) Lite ångest tror jag att nån hade för hon bad om uräkt,., hahaha,., de råkade ju nämnligen min bryggare. Aja de var en mysig em i alla fall.
Sen bar de av hem till den lilla datorn å nu vankas sängen. Klockan ringer samma tid i morgon.
Goten nacht

Kommentarer
Postat av: Sara

Hoppas att hon skyllde på Minna? Eller var det inte katten som råkade ha ner den?

2009-11-24 @ 23:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0