Dopelidop,.,

Då var det dags. 13,00 idag infann sig Tony och jag i Rättviks kyrka. Lisa och Klas skulle döpa lilla Minna. Det var jätte fint och Minna skötte sig bra :). Efter själva dopcermonin bar de iväg för en massa smask!
Äntligen fick vi ge våra presenter. Har vart såååå nära å säga va de var men jag har faktiskt hållt mig. Tur va de för både Lisa å jag fick en liten tår i ögat. Alltid kul när presenter blir uppskattade. Av oss fick Minna ett smycke, Lyckopenningen som de var graverat Minna på. Samt en canavastavla 40x50. Kortet har Tony tagit och jag har retucherat samt satt in texten. Vi var båda väldigt nöjda!

Tavlan (klicka på bilden)     Smycket (klicka på bilden)
Jag, Lisa, Minna, Sara & Karin
Tony & Klas
Mor & Dotter

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0