Ensam hemma...

Nu har jag just vart iväg och lämnat Mamma & Pappa på stationen. Dom ska iväg till Kina och kommer hem på Söndag. Så nu har jag en hel vecka för mig själv. Fantastiskt!!! Luften vart genast lättare att andas. Jag är jätte tacksam för att jag får bo här men jag behöver var för mig själv iblan å bara vara och de har jag inte fått på länge. Nu e de alltså bara jag å katten kvar hemma. Vi ska mysa ordentligt...
Fars dag idag oxå. Pappa fick lite lotter å skrapa. De tycker han om även om de kliar i mina fingrar oxå. Han hann inte skrapa alla, så jag var tvungen å säga att han fick gömma. Så inte jag tassar runt här å hittar dom för då kanske de skrapas.

Kommentarer
Postat av: Sara

Ja jäklar vad det är kul med skraplotter, minns när vi skulle sälja reselotter på Sveden...hmm...

2009-11-09 @ 18:43:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0