Hemkommen igen dåra.,.

Inte mycket till uppdatering här heller under helgen. Har haft fullt upp med å fria heeela helgen lååång. Har haft de jätte bra och mysigt. God mat på restauranger och kvalitetstid med kärleken. Samt en liten fest oxå som va sköj,., Källe vart då varse om att jag hade vart på fest nå han skicka de ett argt sms när jag hade ringt,., Hahaha Miss Martin däremot struntade i att svara då han förstod att de var fyllehelena som ville ta sig ton. Aja nu ska ni i alla fall få se lite bilder från kvällen,., men vissa bilder e dock barnförbjudna som dom kom inte med,., Hahaha!!!

OBS!!! De var en chokladmask jag tog dagen efter. Bara så ni inte trodde jag satt med skit i ansiktet. Nänänä!


Kommentarer
Postat av: Sara

Hej vännen! Läskiga bilder...har du FRiat hela helgen?;-) Ska ni gå sta å gift er???;-)

2009-11-03 @ 20:13:55
Postat av: Anonym

nä man säger ju att man friar ju,., de säger i alla fall mina pensiomnärer,.,hahaha

2009-11-03 @ 20:16:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0