Kvällens projekt...

Martin ska på kryssning i morgon. Å då var han tvungen att ha hjälp med att sätta i löshår bla. Å vem skulle inte göra det om inte Helenööö. Ojojoj va jag var nervös men tror att de gick ganska bra så nu har han ett långt svallande blont hår. Fick dessutom ta tag i disken. Hate it! Har lite fobi för disk. De e äckligt, i alla fall om man inte sköljt av det. Men men jag tog tjuren vid hornen och ställde upp. Jag måste nog vara en bland världens bääästa vänner,., Hahaha.
Bilder från kvällen:
Se så fin han blev, åh så stolt sen... Jag gjorde ett finfint jobb!
OBS! Han har inte så långt längre då han klippte av det. Men en liten svans har han kvar och passar perfekt i det.
Nu ett avsnitt Americas Next Top Model, sen e de go natt för mig!

Kommentarer
Postat av: Therese

Hahaha...läckert ;D

2009-11-05 @ 11:04:08
URL: http://tezzfan.blogg.se/
Postat av: Missmartin

Åååå vilka fina bilder!! Ha ha tack helenö du är världens bästa vän!!! Sitter på bussen nu till kryssningen med fullt med löshår! Och ingen vet!! He he he kram Love you

2009-11-05 @ 13:34:55
Postat av: Helenöööö2

Du verkar ju vara en alldeles utmärkt frisör Helenöö - du kanske kan bli min alldeles privata? Det blev läckert helt enkelt!

2009-11-06 @ 16:35:43
URL: http://blog.dalahundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0