Nu är det bevisat...


Kommentarer
Postat av: Linn

Sv; Ja, jag är inte rädd för sticket eller dagarna efter. Mer rädd för att fler säger att man kan få massa skit efter en lååång tid som de kanske inte vet nu eftersom de så gott som kastade ut det på marknaden för att få stopp på det. Man vet aldrig ;p

2009-11-23 @ 20:42:54
URL: http://linnlowes.com
Postat av: källe

men helenööööö! varför har du inte sagt nått!? fan, med den makten du har så skulle DU kunna fixa allt som jag har gått å längtat efter..!

min önskelista:

*DÖDA MIN PARANOIDA GRANNE.

*FIXA SÅ ATT DEN EXTREMT FELPLACERADE "BRUKAREN" PÅ MITT JOBB OMGÅENDE FLYTTAR.(jag riskerar hjärtinfarkt varje dag).

*23 MILJONER TILL DIVERSE OMKOSTNADER.

*EN STOR HINK MED HALLONSYLT.



går det att fixa tror du?, då skulle du kunna få bli min allra bästaste bästis!

2009-11-23 @ 22:59:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0