Back to school efter pöska

Japp då har jag vart skolan igen då,., Bjutt på kolakakor oxå,., Åh va jag e en snäll och omtänksam klasskamrat :) Här e de jävla trist väder så man kan kräkas,., regn i luften å bara grått å trist,.,
Har vart på intervju idag igen, men nu var de åldringsvårdens tur att få träffa den ursköna fröken Buller. Har ju var på intervju för personlig assistans och gruppbostad. Så nu får vi se om de blir nå sommar jobb för mig eller om jag ska leva på min man hela sömmern :) De lät väldigt positiva i alla fall och sa att det var sånna som mej som de letade efter,., vet inte riktigt va de betyder om de menade att jag kunde prata svenska å hade utbildning. Ska på en 2:a intervju inom gruppboende nästa vecka så jag håller tummarna att jag får de,., de lät positivt de med så vi får se,., hoppas på de i alla fall annars så går jag väl tillbaka till gamlingarna å hoppas på en nattjänst,., hade vart kung de! Nu ska jag ta mig an diskberget innan mannen kommer hem,., har vart lite lat på sistone,., FY MIG!!! Sen KANSKE, jag säger bara kanske då jag vet att de inte kommer att bli så men mina intentioner är bra, jag ska läsa en bok " Vad gör unga på nätet" OTROLIGT spännande,,..,.,..,.,.,.,.,.,.,.,,.,.,.,..,.,.NOOOOOOOOOT!
Häj Dååååå!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0