Grillkväll i Almenäs

Efter att ha spenderat dagen i skolan där vi gjort en otroligt vacker power point om digitala lärresurser så behövdes en grillkväll. Tony, Rolle och jag styrde vår kosa till Almenäs ett badställe här i Borås. Stålande sol men lite blåsigt. Sen när solen gick bort vart de kallt som fan,., Dessutom hade vi ett helt jävla fotbollslag bredvid oss. Dom skrek å gormade,., De e en jävla sport de där,., TRÖK!!!
Fick lite bilder i alla fall,., Nice nu när vädret är så fint för man får inspiration att låta lilla Nikon smattra på...
Pojkarna grus
Liten vybild
Rolle visar stolt upp sin fina väska och dom goooda körvarna
Da grillmaster
Tony för in korven i Rolles bröd
Grillmums
Majs, hälften satte sig i tänderna efteråt, men gött vare!
Herr Å fru And
Burrilurr,., Kallt som fan!
Uteliggar Rolle
Marshmallow,.,,Mmmmm

Kommentarer
Postat av: källe

jag tror att jag har blivit religös eller nått annat hemskt, för jag kommer inte på nått elakt, spydigt eller sarkastiskt att skriva.. måtte jävulen snarast få sätta sina klor i mej igen, så jag blir som folk igen..

2010-04-15 @ 23:20:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0