Underbar kräftskiva

Nu har vi vart på kräftskiva på Visingsö. Hur mysigt som helst och vi hade tur med vädret. Vi har kastat yxa, spjut och skjutit pil på tornerspelet som var på ön i helgen. Massa rosé, bubbel och kräftor såklart :) Tony och jag tältade på Mickes mammas gård och det var verkligen hur mysigt som helst där ute mitt på landet med långt till närmsta granne. massa hästar och åkrar...
Nu har vi lite tvättid och soffslappning. I morgon åker Tony till sthlm och jobbar. Själv ska jag hjälpa Sara med hennes flytt från Skövde till Borås. Ska iof bara hjälpa henne att bära upp sakerna när hon väl kommer hit. Sen får vi se va klockan blir om jag åker till Falun i morgon eller på Tisdag. Det får bli en överraskning.

Kommentarer
Postat av: källe

MEN ÄT UPP DOM DÄR JÄVLA KRÄFTORNA NÅN GÅNG Å BÖRJA BLOGGA!!!!

2010-09-08 @ 23:38:41
Postat av: Helena

Ja! Det var värst vad mycket kräftor ni håller på och moffar i er!

2010-09-13 @ 10:04:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0