I morgon

Är det Julafton vilket innebär att min käre far fyller år plus att de ska firas nånting om Jesus.
Kom i säng vid 21 tiden igår för jag var så illamående. Tog mitt sista dunderpiller och låg och vifta på tårna som de sagt att jag ska göra om jag inte är så aktiv annars. Har lite svårt att få i mig allt jag ska äta under en dag eller dricka är det väl mer tal om. Så idag ska jag gå tillbaka till min modifast för att se om jag blir piggare när jag vet att all näring kommer i min stackars arma kropp. Vill ju vara någorlunda med i morgon när det ska firas jul och vi ev ska till Visingsö....hoppas hoppas hoppas!!!
Nu ska jag fortsätta med min 2 dl soppa som jag kämpat med en kvart nu :)

Kommentarer
Postat av: källe

god jul på dej min älskade helenöö! ta nu inte det här med firandet av jesu födelse på lika stort alvar som förra julen... att lägga sej i krubban och försöka gestalta jesus i storkyrkan är väl lite överdrivet, men, det var fint gjort av dej. synd bara att du fick spendera resten av julafton i häktet bara.. god jul!

2010-12-24 @ 08:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0