Gördis!!!

Ville bara fira min lilla fru på hennes namnsdag. De kommer tyvärr att bli hennes sista. Hon har legat i koma sen jag flyttade ner till Borås. Hon klarade inte av att jag flyttade och svek henne helt enkelt. De måste till en dyr operation om hon ska klara livhanken. Men kommer hon bli bra? Vilka men kommer hon få? Efter många om och men har jag tagit de svåra beslutet att dra ur respiratorn så att hon får komma till bilhimlen. När detta kommer att ske vet jag inte. Men jag vet att hon ska få behålla sina älskade orangea doftgranar och rattmuffen. Som sagt de är en stor sorg... Vi har haft mycket skojj Gördis och jag. Hon gillar att busa med en, stanna lite var stans så man får skämmas. De gillar hon. Vet dock inte om jag e så glad över de. Pappa han fick stå å skämmas mitt i en rondell han å skämmas när Gördis ville busa, sen startar hon efter 10 minuter ungefär...
Den tokan!
Älskar dig nu och för alltid min lilla Gördis!!!

Kommentarer
Postat av: källe

tyvärr kan jag inte skriva på teckenspråk.., men förfaaaan fannny25, kom fram!

2010-02-03 @ 23:20:13
Postat av: källe

jag säger ingenting. det räcker så.

2010-02-05 @ 09:09:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0