Dåligt med uppdatering...

Ja jag vet... Men Källe, att vara högskolestudent tar en hel del på krafterna förstår du. Man måste använda hjärnan vilket jag inte verkar har gjort de senaste snart 10 åren. Jag kommer hem efter skolan på dagarna och ser ut som en zobi. Inga krafter till nånting. Min hjärna har fått så mycket info de här veckorna så jag vet inte om det får plats någe mer.
Har i alla fall lärt mig att jag dömmer folk väldigt fort. Men ska tillägga att j ag är snabb på att ändra min om de visar sig vara fel. Var nämnligen på en föreläsning om mobbing lärare-elev elev-lärare. När då hon som skulle ha föreläsningen kommer in i denna kreation till stickade tröjja. Lila, blå, gul, orange grön, ja alla världens färger. i form av en solnedgång eller liknande. Ställer sig och ler och verkar ivrig. Kikade på min klasskambrat och vi kom in på att de kändes som om vi skulle på nåt jäkla väckelsemöte... Vi satt bara å väntade på ett stort HALLELULIA!!! Fler med oss hörde vi sen. Men föreläsningen då, fy fan va bra. Alltså jag bara längtar till nästa gång. Hon var så otroligt bra! Man kunde verkligen relatera till sina minnen man har sen skola mm. Helt klart den bästa föreläsningen hittils!!!

Mitt JAG formas av hur andra ser mig....

Tänk på det!!!

Kommentarer
Postat av: källe

äh, skitsnack.. eftersom du ska bli dagisfröken, så misstänker jag att lektionerna går ut på att lära sej att:

TORKA SNOR

FIKA I PERSONALRUMMET

LÄGGA UT MADRASSER PÅ GOLVET

GÖRA PÄRLPLATTOR

HÄNGA IN BLÖTA OCH SKITIGA KLÄDER I TORKSKÅPET

SJUNGA "BJÖRNEN SOVER"

SKVALLRA

KNYTA 20 PAR SKOR PÅ 10 MIN



ja du helenööö, det är nog en av dom svåraste utbildningarna som finns.., vem hade kunnat ana att det fanns ett sånt megasnille i bekantskapskretsen..!

2010-01-26 @ 17:14:20
Postat av: Anonym

....ungefär som att jobba på ridläger på Sveden då!



Nääädu Källe, nuförtiden är förskolan en pedagogisk arena! Ett smörgåsbord av utvecklande möjligheter för framtidens medborgare! HA HA och där ska vi placera HELENA!!! UNDERBART!

2010-01-26 @ 21:43:34
Postat av: Helena

Åh ni är såååå snälla,., hahahaha

2010-01-27 @ 07:45:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0