Jag hade så gärna velat...

...vara med igår hemma i Falun när älskade Källe stod på scenen. Men jag hörde av min bror sen att han var bäst! Det kan jag tro. Så Källe ta åt dig, du är bäst helt enkelt!!!
Igår kom Rolle hit på en spontan grillning. Vi grillade lite hamburgare och flintastek. Det var bara en liten sak som inte gjorde det sådär jättebra. De som hade grillat innan hade släckt grillen med sand. Helt ok att göra det med för guds skull ta bort gallret innan!!! Så det vi grillade var de sand på, det knastrade gött.
Mätta och belåtna tog vi en taxi till stan och tog oss lite drinkar. Har druckit en Strawberry Moijto som jag höll på att kräkas av. Det var så mycket mynta i så den smaken tog överhanden. Mådde alldeles illa efteråt och var tvungen att pina i mig den. Blääää, aldrig mer! Men vi hade en mysig stund i alla fall.
Idag händer inte så mycket. Vi ska åka och tvätta bilen bara, det är det enda som är planerat.

Kommentarer
Postat av: källe

jag tackar så ödmjukt för berömmet från syskonen buller! fan, nu har jag hamnat i det där svarta hålet som jag alltid befinner mej i när cykelakuten är över.. en sång i operastuk från min älskade helenöö kanske kunde hjälpa mej lite..!

2010-07-12 @ 16:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0