Stockholm

Torsdag till Fredag åker jag och Tony till Stockholm, om inget oförutsett händer förstås. Han ska dit och jobba och jag får följa med som en liten svans. Det tackar jag för. Det är tydligen något med Hemtex som ska öppnas och då ska han dit och styra upp saker och ting. Vi ska på bo ett hotell på Kungsholmen som heter Amaranten. De kommer bli mysigt att få komma iväg lite. Även om han ska jobba så kan jag vandra omkring i Stockholm själv. Jag är lite sugen på att se skärgården, så igår kikade jag runt lite och till min förvåning så finns det en ö som heter Bullerö. Tänk va skoj.

Kommentarer
Postat av: Helena2

Haha, Bullerö!! Det är klart att du måste åka dit! Det låter ju hur mysigt som helst att strosa omkring och upptäcka Stockholm! Jag önskar jag vore ledig, då hade jag baskemig tagit tåget ner och följt med runt i ett par timmar!

2010-06-29 @ 16:15:09
URL: http://www.dalahundar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0