Tvättdag

Japp idag är det tvättdag. Igår hade jag storslagna planer på att åka ner till Almenäs innan tvättiden nu kl 14. Men det såg jag på en gång i morse att det var helt lönlöst. Det är mulet blandat med regn och allmänt tråkigt. Typiskt när man för en gång skull kommit på vad man ska göra.
Det verkar som om jag har städat ordentligt här hemma för jag har letat både högt och lågt efter snickerispackel samt den där måttgrejen till handtagen. Vart fan kan jag ha lagt dem.  Blir galen!!!
Jag håller på att försöka få lite ordning här hemma nu så att det är någorlunda fint när vi kommer hem ifrån Stockholm. Felet är bara att jag har ingen motivation till nånting just nu. Tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0