:( K*K

Kom inte till praktiken idag. Jag mitt klantarsel la i handbromsen igår så när jag hade skrapat hela bilen och skulle bege mig va de bara tvärstopp. Hade väl inte vart hela världen om de nu inte var så att de är en tjej som åker med mig som säkert stått å frusit bra länge i väntan på att jag skulle komma. Försökte desperat med eniro i bilen å ringde till 2 nummer jag fick men ingen hit. Så de var bara så se sig besegrad å gå hem å leta nummer istället. Kikade på busstider om jag kunde ha tagit en buss nu istället och kommit lite sent. Nästa buss går 15,19. Fan för att ha fått praktik på landet där de går en buss dit och en hem missar du den så är de kört!!!! Ja så idag är de ingen bra dag. Eftersom att jag missar en dag kommer ju antagligen inte bli godkänd heller och får åka tillbaka och göra om och göra rätt. En dag bara dock men ändå :(
Kl 13,38
Har nu fått iväg bilen. Förstår vaffö Plupp inte ville flytta sig. Han stod i fyra hjulhål med bara is i. Inte bra med tö alla gånger. Nu är de bara å hoppas på att bilen flyttar sig i morgon bitti oxå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0