Så där ja

Nu har jag fått vart på marknad,., kändes lite konstigt för jag såg ingen dalahäst eller kurbits så långt ögat nådde,., men jag så en indian så han var jag tvungen å fotta,., Sa de till Ida som hittade på oss i människohavet att i Falun, där finns de inge indianer...
Ja igår började vi kika på en ny serie,., The Pacific,., handlar om andra världskriget mellan USA och Japan. Då fick jag lära mig att kartorna inte ser lika ut,., Fattade ingen ting när de visade nåt som ut som en karta å då förklarade min karl snällt att vart i världen man än befinner sig så ser kartorna olika ut,.,  Som jag brukar säga, an lär sig nåt nytt varenda dag,., :)

Kommentarer
Postat av: källe

åh, lyllo dej som har fått vara på marknad! shit, nästa gång det blir marknad i falun så ska jag köpa jättemycket hemslöjds-saker i näver och furu!, det är så jävla snyggt! överallt i min lägenhet har jag bla små söta näverkorgar och annat fint som förgyller ett hem! jag ska oxå köpa sånnadär fladderbyxor med fräsiga mönster på, som riktiga bodybuilders och stilmedvetna karlar från ludvika brukar ha! det är det hetaste i klädväg sommaren 2010..

2010-05-14 @ 21:52:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0