Hemma och de e helg

Tentan kändes helt ok och jag svarade på alla frågor i alla fall så nu gäller det att jag har turen med mig så kanske jag får ett G. Så håll tummarna resultatet kommer inom en treveckorsperiod. Några exempel på ord jag har förklarat och haft mig med var, genusmedveten pedagogik, särskiljande, den tredje pedagogen, gränsöverskridning, låtsaslek, leksignaler, förållningssätt, kompensatorisk pedagogik, rum i rummen å fan å hans mormor,., Aja vi får se de kan bli ett G och de kan bli ett U ,., de får tiden utvisa,., men nu ska jag ta helg och inte öppna en enda bokjävel :)

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Bra jobbat Helena! Vi håller tummarna är på Önsbacken!

Fredrik, Helena, Gizmo och Eija

2010-11-05 @ 15:33:55
Postat av: Anonym

Bra jobbat vännen! Det blir nog mer än G det där ska du se! Imponerad!!!! Välkommen att ta med dig karln din och hälsa på nån dag!

2010-11-05 @ 20:01:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0