Nu är jag inte bara tjock på kroppen...

...utan nu är jag tjock i halsen oxå. Kan det vara en förkylning på gång kanske?  Vaknade upp av en tennisboll i halsen som forsfarande biter sig fast. Nu sitter jag här i soffa och väntar på att åka på fest i Sjöbo hos Robin. Trevligt trevligt... Men det som ska drickas för mig är enbart vatten. GÖTT!!! Jag kommer må bra i morgon i alla fall.
Karln lämnar jag hemma. Han ville ta det lugnt och spela lite tror jag. Kan vara skönt för honom att få vara lite ifred oxå samma som för mig.
Kommer vara lite klasskompisar hos Robin som även han går i min klass. Ska hämta upp Sara oxå som jag hoppas gjort sig x-tra fin kvällen tillära... hahahaha!!!!

Ja just de, var på Lager 157 idag en snabbis... vart en halsduk, vantar och raggsockar rikare.
Å sen icke att för glömma så om 29 dagar fyller jag 30år,., det ni!!! ÅNGEST :)

Kommentarer
Postat av: källe

det kan vara så att du fått digerdöden, jag vill inte måla fan på väggen, men troligtvis är allt hopp ute.

2010-11-08 @ 18:08:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0