Effektiva dagen

Kursens tenta kommer närmare och närmare så dagen har spenderats i läsandets tecken. Har plöjt två böcker om leken idag. Givande??? Nja men det är välbehövligt för att klara tentan. Nog för att jag inte tror att jag kommer klara den här på första som jag gjort med alla andra. Men jag kanske har turen med mig och regerar på denna med :) Har även svängt ihop en sockerkaka med nötter i och druckit jävligt mycket kaffe.
Mycket gruppexaminationer som ska göras nu och det känns att vi är i slutet av den här kursen. Bara 3 veckor kvar tror jag om jag inte räknat helt fel. Skulle va skönt med en ledig vecka men men, de får man se i stjärnorna efter.... Tyvärr. Nu ska jag hoppa in i duschen så jag är ren å fin när sambon kommer hem. Sen ska vi ut på en lite promenad i höstvädret som dock inte är lika fin idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0