Happy Halloween!!!

Vi har finbesök från Stockholm här i helgen :) Teddy är här och sover på soffan,., Alltid trevligt när han hälsar på. Just nu är han iväg å hänger sig i lite krokar,., hahaha.
Idag ska Tony, Sara och jag iväg på halloween partaj. så nu sitter jag med toapapper och latex i ansiktet,., min sminkning kommer att ta några timmar i år tror jag,., men det enbart för torktiden. Om det blir någorlunda bra så kommer jag att bjuda på en bild sen,.,
Examinationen igår gick som på räls, vi fick väldigt bra respons utav vår lärare Fredric och vi som grupp var nöjda. Vi lyckade med de vi ville åstadkomma vilket var ett gott skratt samt ett budskap. Så tummen upp för det!!! Måste ju säga att jag är stolt över min studiegrupp för vi har fått sån fin respons på majoriteten av de paper och pptx vi har lämnat in,., Grupp 3 regerar!!!!! Nästan alla i gruppen i alla fall...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0