Handlingens dag

Idag har jag shoppat lite, Media Markt har ju öppnat här hos oss i Borås. Vi skulle ner till Knalleland för att köpa oss lite fler hänglås till källaren. Därefter tog vi en sväng till Media Markt, och fy fan vad med folk det var där. HELT SJUKT!!! Vi gick dit för att köpa oss ett X-box spel, Halo, och vi kom ut med ett Halo och en lite netbook dator till mig som jag ska ha i skolan. Det var så bara pris på så jag skulle vart dum om jag inte köpte en. 1890:- kostade den och nu kanske mamma Britt höjer på ögonbrynen... men det är väldigt bra att ha en sådan liten dator med sig i skolan, då jag inte behöver göra dubbeljobb. Först skriva på papper i skolan och därefter skriva rent hemma.
Så nu ska jag fortsätta med installeringen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0